Klantenservice

BESTELLING

Plaats je producten in ons digitale winkelmandje via de groene button en druk vervolgens op de groene button ‘Afrekenen’. Je wordt nu doorverwezen naar onze afrekenpagina. Voordat je bij ons een bestelling kunt plaatsen hebben we nog wel even je gegevens nodig.

Heb je bij ons een account? Log dan in met je persoonlijke inloggegevens via Mijn account en je gegevens worden automatisch ingevuld door ons systeem.

Liever bestellen zonder te registeren? Geen probleem, je kunt bij ons ook bestellen zonder te registeren.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wijzigen kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt door ons centraal magazijn en klaar staat voor verzending.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt door ons centraal magazijn en klaar staat voor verzending.

Zodra we je bestelling hebben ingepakt en verzonden ontvang je automatisch per mail een verzendbevestiging met daarin je factuur.

Heb je een account? Dan kun je jouw factuur ook terugvinden via Mijn account onder het kopje ‘Bestellingen’.

Geen probleem, neem contact op met onze klantenservice en wij passen je factuur aan.

Neem contact op met onze klantenservice en wij passen je factuur aan.

Ben je een zakelijke klant uit België? Registreer je dan als zakelijke klant. Prijzen worden met 0% BTW weergegeven en je ontvangt automatisch een 0% BTW factuur. Transacties tussen zakelijke EU ondernemers zijn namelijk vrijgesteld van BTW. Een geldig BTW nummer is hiervoor wel verplicht.

Liever bestellen zonder te registeren?

Geen probleem, je kunt bij ons ook bestellen zonder te registeren. Zodra je het land ‘België’ selecteert bij het invullen van je factuurgegevens/afleveradres, verschijnt er direct een extra veld voor je BTW nummer. Met een geldig BTW nummer wordt het BTW bedrag aangepast en ontvang je automatisch een 0% BTW factuur.

Prijs op maat? Vraag een offerte aan via onze offerte aanvraag pagina en één van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op.

BETALING

De volgende betaalmethoden worden door deze website ondersteund: iDEAL, PayPal, MisterCash/Bancontact, Creditcard (Visa, Mastercard & American Express), Apple Pay en Klarna achteraf betalen.

Jazeker, je kunt op deze website kiezen voor Klarna achteraf betalen.

Onze bestelprocedure vindt geheel plaats via een beveiligde SSL-verbinding. Je hebt hier geen speciale software voor nodig: bij ons bestel je altijd veilig. Je kunt dat controleren door het groene slotje of groene URL (https) in de adresbalk van je browser.

Deze website gebruikt het wijdverspreide Let’s Encrypt certificaat van SiteGround. SiteGround biedt hiermee een complete website-security oplossing voor gebruikers die belang hechten aan vertrouwen en de hoogste kwaliteit beveiliging.

Vanwege fraudegevoeligheid kunt je op deze website maximaal tot €500,- betalen met Creditcard. Wij vinden het belangrijk om onze klanten en onszelf te beschermen tegen fraudeurs.

Helaas kan het voorkomen dat een betaling is mislukt of geweigerd. In de meeste gevallen ligt dit niet aan jou, maar komt dit door een technisch probleem. Probeer in dat geval nogmaals je bestelling te plaatsen. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Is het bedrag toch meerdere keren afgeschreven van je rekening terwijl je maar één bestelling hebt geplaatst, dan betalen we je dit bedrag binnen enkele werkdagen terug.

VERZENDING & BEZORGING

Onze levertijd is 1 tot 2 werkdagen in zowel Nederland als België.

Bij besteding vanaf €150,- of meer wordt je bestelling gratis verzonden.

In de meeste gevallen kun je vanaf 21:00 uur je pakket volgen met onze Track & Trace gegevens. Deze gegevens kun je terugvinden in onze verzendbevestiging. Deze verzendbevestiging ontvang je automatisch per mail zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending.

In sommige situatie zijn wij afhankelijk van externe partijen, zoals onze vervoerders. Uiteraard doen onze vervoerders en wij er alles aan om schade te voorkomen. Is je bestelling toch beschadigd afgeleverd neem dan contact op met onze klantenservice en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

We willen je adviseren het volgende te controleren:

De Track & Trace gegevens van je bestelling

Deze gegevens kun je terugvinden in onze verzendbevestiging. Open de Track & Trace link en controleer of het aflevermoment is verschoven.

Het bezorgadres van je bestelling

Klopt het bezorgadres dat je aan ons hebt doorgegeven?

Je brievenbus

Heeft de bezorger een ‘niet thuis’ briefje achtergelaten in je brievenbus? Mogelijk heeft de bezorger je bestelling bij de buren afgeleverd, een nieuw bezorgmoment ingepland of je bestelling afgeleverd bij een afhaalpunt in de buurt.

Heb je alles gecontroleerd, maar toch geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We streven als webshop naar 100% tevredenheid van onze klanten. Echter zijn we in sommige situaties afhankelijk van externe partijen, zoals onze vervoerders.

We gaan er alles aan doen om je bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace gegevens goed in de gaten voor de meeste actuele bezorginformatie.

De bezorger komt veelal de volgende werkdag terug of geeft je bestelling af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je bestelling naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Indien gewenst kun je vaak vóór de eerste afleverpoging een ander aflevermoment kiezen. Voor meer informatie open de Track & Trace link in onze verzendbevestiging of neem contact op met de bezorger.

RETOURNEREN & RUILEN

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier op onze contactpagina

Je kunt binnen 21 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden via het online retourformulier op onze contactpagina. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Tijdens deze 21 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, in de originele verpakking en onbeschadigd terug te sturen.

Let op: je dient zelf zorg te dragen voor de bijkomende retourkosten.

Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je jouw product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en geef duidelijk aan welk onderdeel je mist. In de meeste gevallen ontvang je een nieuw product of wordt het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk opgestuurd.

Jazeker, je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar terugsturen. Uiteraard niet één losse werkschoen of de helft van een ontvangen doppenset.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ruilen is bij ons geen enkel probleem. Dit kan je zelf aanvragen via het online retourformulier op onze contactpagina. Geef duidelijk aan welk product je wilt ruilen en wij regelen de rest.

Voldoet je product aan onze retourvoorwaarden, dan sturen we je direct een nieuw product op.

Bij een duurder product ontvang je van ons een betaalverzoek voor het onderlinge verschil. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we het nieuwe product direct naar je op.

Bij een goedkoper product ontvang je binnen enkele werkdagen het onderlinge verschil terug op je rekening.

GARANTIE & REPARATIE

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen voor een snelle en passende oplossing.

Dat hangt af van de fabrikant en het product, maar in de meeste gevallen 6 maanden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

INLOGGEN

Je kunt jezelf gemakkelijk en snel registreren via Mijn account. Heb je al een account? Log hier dan in met je persoonlijke inloggegevens.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze Privacy Policy.